BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, August 9, 2009

Kursus Pengurusan Organisasi 2009


(sesi penerangan Akta dan kontrak sosial serta isu-isu berkaitan..)


(emm..haha...gambar tak clear lak...)


(sesi bersama President2 club....test sora lok..katanya..heheh)

Assalamualaikum wbt..dan salam sejahtera pada all kwn2 ku..

Emm.. dari 8-9 h/bulan Og0s tek..(bruk jak lepas) telah berlansung nya program yang disebutkan diatas.. Aku mewakili Jabatan Pertahanan Awam..sekaligus S/U JPMQ (Masjid Al-Quwariyyin) dan bersama rakan SFROST (Science Frontiers).. kursus seumpamanya ini memang memberikan banyak input untuk kami cernakan dan membantu kami dalam melancarkan program serta aktiviti yang berlansung dalam jangka setahun ini. Malah, kami yang hadir menggalas harapan semua pihak untuk menggerakkan serta memajukan dan menyuburkan kleab/persatuan kami. Memang byk yg telah kami perolehi.

Sabtu (8/8/2009)


sesi pagi
-taklimat "The Character Of Leader"..disampaikan oleh TPHEP...mengupas segala yang berkaitan dengan kepimpinan.


sesi pagi 2
-taklimat "Mahasiswa Generasi Pewaris"..bersama En Fardhilah..membongkor rahsia perlaksaan menjadi pemimpin dan pelajar serta tanggungjawab lain.. kami yag hadir tak kering gusi dari awal bicara sehingga tamat sesinya..\fuhhh power tol atrract audiences..


sesi petang-taklimat "Pengurusan Kewangan".disampaikan oleh bendahari MPP..saudara Paul.. leh tahan juak bagi talk..aice ceh.. eheh

Ahad (9/8/2009)


sesi pagi
-taklimat "Akta-akta", "kontrak sosial" dan yang berkaitan.. oleh Sarjan Marzuki...emm..so karang kami tau la..menda yang bulih..and tak buliuh...


sesi pagi 2
- taklimat "Perancangan dan Menyediakan Proposal" oleh Exxecutive emm..ape ahh..
lupe lak. ehehe.. best gak.. tau cara2 melaksanakan nya kang..

sesi t.hari- PENUTUPAN..oleh YDP saudara Fitri.. kami mendegar amanat serta berkongsi suka duka menjadi pimpinan bersama kami yang juga pemimpin yang lain. so..ok la aku gtaw takat nie.. everything well done.. nak ucap thanks to all..huhu. penat nak taip semua appriciation nieh.. hehe.. but just love you all. haha salam.

"Jadilah pemimpin yang berlandaskan Al-Quran dan Sunnah, malah kepimpinan Rasulullah saw adalah pimpinan yang terunggul semasa hayatnya. Ikhtiar untuk menjadikan baginda role model kepimpinan kita.. syukran.."

0 comments: