BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, July 26, 2009

Besor2x main hujan!!


(heheh..my meal for tonight...lalala...)


(mak bapak sedare... Wa ku tokk..)


(daus..makan..mamam....)


(hehe..nie kakak kazen aku...ngan mak wa...)

Assalamualikum and salam Satu Malaysia wat sahabat sekalian..
hehehe..
lamer gak aku tak tulis crite sendiri..salu cedok kat berite je..
so, aku luangkan sedikit mase untuk aku coret2 sikit citer kat blog nie..
meh ku wat ringkas2 sikit citer aku..

25/Julai/2009
HAHAHA...semalam aku ingat nak wat arr assigment..hehe..rajin plak ari sabtu..tapi pastuh..
sioot punyer angkara..
ku pie main lak one whole day..
hehe..takpe la..
aku rase nak main satu hari tuh..bior lerr...leh gak survey2 masalah umat..wakaka....(ia ke..masalah sendiri tuh..haha)
ade arr saye chat ngan kawan..cian die..nak gie bandor..kos mak die kirim barang..discuss punye discuss...die gie bndar ngan kawan die..
hehe..mak dia kirim durian..nak jugakk..mammmm..

malam tuh aku gie chat gie..pendatang baru...yang dah lamee..hehe..kazen aku..
lame gak tak ym ngan die..huhu..kite mintak die blnje...huahua...pie makan..
lala..nnti die janji ajak kite kuar..emm...mlm tuh ade gak aku kuar sekejap....survey masalah umat lagi.. ape ekk masalah nya??? inSyaAllah..saye akan wat analisis dlu..sebelom wat artikel sohih.. InsyaAllah..
cume nak ingat kan,.masalah umat sekarang...memang dah makin parah..senang je detect..amar makruf nahi mungkar ade ke yang wat cmtuh??? tepuk dada..tanya selera.. "ya Allah,... Engkau Maha Kuasa. jagalah hati hambamu, keluarga2, sahabat2, seluruh muslimin dan muslimat, serta segenap pelusuk makhluk Mu....selawat dan salam ke atas junjungan Nabi S.A.W..." amin...

26/Julai/2009
one whole day nie..aku main ngan daus jer..member aku dlm bilik lak awal2 gie usha kat JOM HEBOH..kat Kuching..aku pesan kat depa..hampa gie sana nnti..amik gmbor byk2..aku nak letak dlm blog..wakaka..jadi wartawan bergerak lak depa kat lokasi kejadian..heheh..
em skunk..kol 10. 20 mlm dah...diorg tak balik gie???
oiitt..cepat arr balik..boring dok perap dlm bilk..

ehh..
ea ke??hahha..tadi aku gie kuar kat warung..jalan-jalan carik makan..
hehe..
mule2 nya..kami nak makan kat cafe..haha..sekali tuh..daus pakai pelikat je..ngn bju tshirt arr..
lepas maghrib tuh..ingat nak makan kat situ..tapi..die ckp "segan arr nak makan..aku pakai pelikat je..."......emm..sekalli tuh,,,kami dua gelak je..pastu..seperti biasa..kami wat tesis.. emm.. daus cakap.."aku pakai pelikat yang tutup aurat nie..lagi malu nak masok dalam cafe..camner ekk..pompuan yang hampir tak pakai baju tuh..tak malu dok dedah die punye??" ..huuhu..
sama2 kita fikirkan..mungkin kite perasan kat org lain yang buat cmtuh..tapi kalu kite sendiri wat???? sama-samalah jaga akhlak kita... Allah know better!!!

pesal lak title aku "besor2 main hujan"..hahahah..tadi balik warung kami balik dlm keadaan hujan..
dengan lagak yang poyo nye...kami melangkah slumber yaya je..redah hujan..
hehhe...
aku tak tahan..amik aiyakk panas wat mandi..hehehe...
ok la..
nnti ade citer aku letak agie..
Assalamualaikum..

0 comments: